Rabu, 25 Desember 2013

Wanita ditangkap kerana ajak remaja bawah umur bercinta

 


Betsy Lepas Baju Anak Bawah Umur dan Ajak Bercinta
FOX NEWS
Betsy Ann Brashear 

google_ad_client="ca-pub-7486139053367666";google_ad_slot="0197188100";google_ad_width=250;google_ad_height=250; src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js" type
TRIBUNNEWS.COM -Seorang wanita, Betsy Ann Brashear (24) dari Oklahoma, Amerika Syarikat ,ditangkap kerana mengajak remaja lelaki umur 15 tahun masuk ke tanning booth (kamar untuk membuat kulit gelap) yang berada di sebuah pusat kebugaran. Demikian dilansir Fox News, Rabu (27/6/2012).

Brashear menggoda remaja lelaki itu di pusat kebugaran di Bartlesville ketika sang ibu sedang berlatih kebugaran. Seseorang kemudian memberitahu kepada ibu remaja itu yang  Brashear di tanning booth dengan anak remaja itu.

Dalam laporan yang dimasukkan ke mahkamah, sang ibu menyerbu masuk ke ruangan itu dan menemukan Brashear bersembunyi. Tak lama kemudian, ia menarik Brashear keluar dan hanya mengenakan bra dan kemudian melepaskannya kerana dia setengah telanjang dan sejumlah lelaki menyaksikan adegan itu.
Ketika ditanya oleh polis , remaja itu mengatakan mereka berciuman dan Brashear tahu umur remaja itu dan mengaku tak ada yang salah dengan mencium anak bawah umur. Ia dikhabarkan menolak membuka bajunya

0 komentar:

Posting Komentar

 
Copyright © 2012. Leona blog - Posts · Comments
Powered by Blogger